Založ si blog

Vražda

V titulkoch tvojej mysle

zas čakám na ťahy vrások na tvojom čele

čo oznámia mi

slová smelé, a dotykom

keď ma pobozkáš, nová Múza

ja chytím pero, a zas a znova

potečie krv z tvojich očí.

Hlúpa Múza,

čo zradila si ma

a plíživým krokom opustila našu posteľ (už len moju).

Ty, sprostá Kreativita,

a na márach

kvety okolo mysle

ťa pochovávam

dnes aj zajtra…

Dnes musím, či skôr len tak pre nás návšteva Dómu

09.10.2010

Tak dávno som nepísala, ale dnes musím. Pre pár symbolických riadkov dnešného dňa, aspoň pre mňa iného ako všedného. Jedným z dôvodov, oslava rituálu(rozumej, vydržali sme to spolu), a tým druhým sprievodná akcia – návšteva Dómu. Sme mladí, preto mnoho vecí má pre nás ešte čaro, a hľadáme ich symbolický význam. Dnes bol pre nás deň oslavy rituálu. [...]

Trvalo udržateľný ústup

27.06.2010

V poslednom čase sa čím častejšie stretávam s vlnou arogancie, a bezdôvodnej diskriminácie každodenných názorov. Toto sa len vystupňovalo predchádzajúcimi voľbami, a s nimi spojenými ťahanicami o hlasy. Neznášam radikalizmus, aj keď slovo ,,neznášam” je samo o sebe radikálne, teraz je ale úplne na mieste. Od delenia na červených a čiernych(momentálne modrých a [...]

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 4992x
Priemerná čítanosť článkov: 1664x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy